Formulář pro uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

Tento formulář slouží k uplatnění reklamace zboží zakoupeného v e-shopu společnosti Mobility Vision s.r.o.

Údaje uvedené v tomto formuláři budou zpracovány výhradně za účelem vyřízení reklamace v souladu se zásadami ochrany osobních údajů dostupnými na www.movision.cz.

1. Údaje o zákazníkovi

Jméno a příjmení: __________________________

Adresa: ____________________________________

Telefon: ___________________________________

E-mail: ____________________________________

2. Informace o reklamovaném zboží

Název produktu: ____________________________

Model / Kód: _______________________________

Datum nákupu: _____________________________

Číslo objednávky / faktury: _________________

3. Popis závady

Popis závady (prosíme popište podrobně):

__________________________________________

__________________________________________

__________________________________________

Upozorňujeme, že o oprávněnosti reklamace rozhoduje odborné posouzení. V případě neoprávněné reklamace může být zboží vráceno zpět bez opravy. Zákazník v takovém případě nese náklady na zpětné doručení.

4. Požadovaný způsob vyřízení reklamace

☐ Oprava   ☐ Výměna zboží   ☐ Vrácení peněz   ☐ Jiný způsob: ________________

5. Další poznámky

☐ Zaslal(a) foto e-mailem na adresu petr.sach@movision.cz

__________________________________________

6. Datum a podpis zákazníka

Datum podání reklamace: ____________________

Podpis zákazníka: __________________________

Prohlašuji, že reklamované zboží je kompletní, čisté a v souladu s podmínkami pro reklamace. Jsem si vědom/a toho, že pokud tomu tak nebude, může být reklamace zamítnuta. Zákazník zároveň nese náklady a riziko přepravy zboží při odeslání zpět.

7. (Interní použití) Vyřízení reklamace

Datum přijetí reklamace: ____________________

Rozhodnutí o reklamaci: _____________________

Způsob vyřízení: ____________________________

Datum vyřízení: ____________________________

Podpis odpovědné osoby: ____________________

O výsledku reklamace bude zákazník informován a může požádat o zdůvodnění.