Obchodní podmínky

Obchodní podmínky

1. Úvodní ustanovení

Tyto obchodní podmínky upravují vztahy mezi prodávajícím a kupujícím v rámci internetového obchodu (e-shopu).

2. Identifikace prodávajícího

  • Název společnosti: Mobility Vision s.r.o.
  • IČO: 28419341
  • DIČ: CZ28419341
  • Sídlo: Stachova 164/13, Háje, 149 00 Praha 4
  • Zapsaná: V obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze
  • Kontaktní adresa: Olbrachtova 1065/46, Krč, 140 00 Praha 4
  • E-mail: petr.sach@movision.cz
  • Telefon: +420 774 40 22 77

3. Předmět smlouvy, uzavření kupní smlouvy

Předmětem kupní smlouvy je zboží uvedené v nabídce e-shopu. Kupní smlouva je uzavřena potvrzením objednávky zaslaným prodávajícím na e-mail kupujícího.

V případě uvedení neúplných, nesprávných nebo zavádějících údajů má prodávající právo objednávku zrušit.

4. Jazyk smlouvy a archivace

Kupní smlouva je uzavírána v českém jazyce. Prodávající archivuje uzavřené smlouvy v elektronické podobě a není přístupná třetím osobám. Na vyžádání může být kupujícímu poskytnut výtah ze smlouvy.

Kupní smlouvy jsou archivovány v elektronické podobě po dobu 5 let od jejich uzavření, a to výhradně pro potřeby jejich případné kontroly ze strany správních orgánů. Po tuto dobu nejsou běžně přístupné kupujícímu.

5. Ceny a platební podmínky

Ceny jsou uvedeny včetně DPH. Náklady na dopravu jsou uvedeny samostatně v rámci objednávky.

Platební metody: - Bankovní převod na účet prodávajícího - Platba kartou online - Dobírka (platba při převzetí) - Hotově (platba při převzetí).

Prodávající si vyhrazuje právo na opravu zjevných technických chyb v ceně zboží nebo popisu produktu. V případě zjevných chyb je objednávka považována za neplatnou a prodávající kupujícího neprodleně informuje.

6. Výhrada vlastnického práva

Zboží zůstává ve vlastnictví prodávajícího až do úplného zaplacení kupní ceny kupujícím. Nebezpečí škody na věci přechází na kupujícího jejím převzetím.

6.1. Zrušení objednávky ze strany prodávajícího

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku z technických nebo provozních důvodů, zejména v případě zjevné chyby v ceně zboží, vyprodání zásob, nedostupnosti zboží nebo z důvodu podezření na zneužití systému. V takovém případě bude kupující informován bez zbytečného odkladu a veškeré platby budou vráceny nejpozději do 5 pracovních dnů stejným způsobem, jakým byly přijaty.

V případě opakovaného porušování podmínek nebo zneužívání objednávkového systému si prodávající vyhrazuje právo omezit přístup kupujícího na e‑shop nebo požadovat platbu předem.

7. Dodací podmínky

Zboží bude zasláno na adresu uvedenou kupujícím v objednávce nebo připraveno k vyzvednutí na výdejním místě na adrese Olbrachtova 1065/46, Krč, 140 00 Praha 4. Dodací lhůta činí obvykle 2–5 pracovních dnů od potvrzení objednávky.

Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout objednávky určené pro doručení mimo území Evropské unie.

7.1. Odpovědnost za doručení a přepravu

Prodávající nenese odpovědnost za zpoždění či poškození zásilky vzniklé na straně přepravce po jejím předání k přepravě. Kupující je povinen zásilku při převzetí zkontrolovat a v případě poškození obalu nebo zboží bezodkladně uplatnit reklamaci u přepravce. Při podezření na poškození doporučujeme zásilku odmítnout a sepsat s přepravcem záznam o škodě.

7.2. Přechod nebezpečí škody

Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem převzetí zboží od přepravce. V případě, že si kupující zvolí vlastního přepravce, který není nabízen prodávajícím, přechází nebezpečí škody na kupujícího již okamžikem předání zboží tomuto přepravci.

8. Právo na odstoupení od smlouvy

Kupující má právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez uvedení důvodu. Zboží musí být vráceno na adresu výdejního místa (Olbrachtova 1065/46, Krč, 140 00 Praha 4), nikoliv na adresu sídla prodávajícího.

Náklady na vrácení hradí kupující. Kupující může využít vzorový formulář, který je k dispozici na webu ke stažení zde _______________

Vrácení částky proběhne po kontrole vráceného zboží, v závislosti na jeho stavu a kompletnosti. V případě zjištění poškození, nekompletnosti nebo nadměrného opotřebení si prodávající vyhrazuje právo přiměřeně snížit vrácenou částku.

Kupující bere na vědomí, že nárok na vrácení celé částky nevzniká automaticky.

Podrobnosti k postupu při uplatnění reklamace jsou uvedeny v Reklamačním řádu dostupném na webových stránkách prodávajícího.

Kupující bere na vědomí, že nevyzvednutí zásilky není považováno za řádné odstoupení od smlouvy ve smyslu § 1829 občanského zákoníku.

8.1. Nevyzvednutí zásilky a opětovné doručení

Zákazník je povinen převzít zásilku nejpozději do 5 kalendářních dnů od doručení na výdejní místo nebo od prvního pokusu o doručení dopravcem. Pokud tak neučiní, má prodávající právo objednávku jednostranně stornovat.

V případě nevyzvednutí zásilky bez řádného odstoupení od smlouvy si prodávající vyhrazuje právo účtovat zákazníkovi smluvní pokutu ve výši účelně vynaložených nákladů na dopravu, balné a případné skladování, minimálně však 150 Kč. V případě opětovného zaslání zboží hradí veškeré náklady na nové doručení zákazník.

8.2. Podmínky pro vrácení zboží zakoupeného v rámci akce

V případě, že kupující zakoupí zboží v rámci akční nabídky zahrnující dárek nebo slevu podmíněnou minimální hodnotou objednávky, je při odstoupení od smlouvy povinen vrátit i poskytnutý dárek či bonus.

Nebude-li tento dárek vrácen, bude jeho hodnota odečtena z částky, která má být kupujícímu vrácena.

V případě částečného vrácení zboží si prodávající vyhrazuje právo přepočítat výši poskytnuté slevy dle nové hodnoty objednávky a upravit výši vrácené částky odpovídajícím způsobem.

 

9. Zvláštní ustanovení pro podnikatele a nevyzvednuté zásilky


V případě, že kupující nepřevezme zásilku, která mu byla řádně doručována na základě objednávky, a zásilka se vrátí zpět prodávajícímu, má prodávající právo účtovat smluvní pokutu ve výši skutečně vynaložených nákladů na dopravu, balné a případné skladování, minimálně však 300 Kč.

Pokud kupující požádá o opětovné zaslání zboží, je povinen uhradit nové náklady na dopravu. Toto platí i v případě, že první doručení bylo zdarma. Doprava zdarma se vztahuje pouze na první pokus o doručení.

V případě platby na dobírku si prodávající vyhrazuje právo nepřistoupit k dalšímu odeslání bez předchozí úhrady celé částky převodem.

Kupující jednající v rámci své podnikatelské činnosti (tj. uvede-li v objednávce IČO) není chráněn ustanoveními občanského zákoníku o ochraně spotřebitele. Na takového kupujícího se nevztahuje:

– právo na odstoupení od smlouvy do 14 dnů,

– zákonná záruka v délce 24 měsíců,

– pravidla o důkazním břemeni dle § 2161 a násl. občanského zákoníku.

Na kupní smlouvy uzavřené s podnikateli se vztahují odchylné podmínky záruky a odpovědnosti, které jsou sjednávány individuálně. Pokud není výslovně sjednáno jinak, poskytuje se záruka v délce 12 měsíců.

10. Reklamační řád

Záruka na zboží činí 24 měsíců. Reklamace se uplatňuje zasláním zboží spolu s popisem vady na adresu výdejního místa (Olbrachtova 1065/46, Krč, 140 00 Praha 4). Reklamace bude vyřízena nejpozději do 30 dnů. Pro mimosoudní řešení sporů je možné využít ČOI (www.coi.cz) nebo platformu ODR (ec.europa.eu/consumers/odr).

Reklamační řád společnosti Mobility Vision s.r.o. je dostupný na webových stránkách e‑shopu a tvoří součást těchto obchodních podmínek.

11. Odpovědnost za škodu (omezení odpovědnosti)

Prodávající nenese odpovědnost za nepřímé, následné nebo ušlé škody způsobené vadou zboží. Odpovědnost prodávajícího za škodu je omezena do výše kupní ceny zboží, pokud právní předpisy neustanoví jinak.

12. Ochrana osobních údajů (GDPR)

Zpracování osobních údajů probíhá dle platné legislativy EU (GDPR). Detailní informace naleznete v dokumentu Zásady ochrany osobních údajů na našem webu.

13. Cookies

E-shop používá soubory cookies. Podrobnosti o používání a souhlas uživatele jsou uvedeny v samostatné Cookie politice dostupné na webu.

14. Řešení sporů a rozhodné právo

Tyto obchodní podmínky se řídí právem České republiky. Spory, které nebudou vyřešeny dohodou, budou řešeny soudem České republiky.

V případě, že kupující nepřevezme zásilku bez řádného a včasného odstoupení od smlouvy dle těchto podmínek, považuje se takové jednání za porušení smlouvy. Prodávající je oprávněn účtovat kupujícímu smluvní pokutu ve výši skutečně vynaložených nákladů na dopravu a balné, minimálně však 300 Kč.

Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto obchodních podmínek. Nové znění je účinné okamžikem jeho zveřejnění na webu a nevyžaduje souhlas kupujícího. Na uzavřené smlouvy se vztahuje znění platné v době jejich uzavření.

15. Vyšší moc (force majeure)

Prodávající nenese odpovědnost za nemožnost plnění v důsledku vyšší moci (např. přírodní katastrofy, pandemie, výpadky logistických služeb, státní zásahy). V takovém případě se prodlužuje lhůta dodání, případně je smlouva ukončena bez nároku na náhradu škody.

16. Závěrečná ustanovení

Tyto obchodní podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne [doplnit datum]. Prodávající si vyhrazuje právo tyto podmínky měnit, přičemž aktuální znění je vždy zveřejněno na webu.

Před odesláním objednávky kupující potvrzuje svůj souhlas s těmito obchodními podmínkami zaškrtnutím příslušného pole.

V případě nepřevzetí zásilky bez předchozího odstoupení od smlouvy si prodávající vyhrazuje právo účtovat smluvní pokutu ve výši skutečných nákladů na dopravu a balné, nejméně však 150 Kč.

Veškeré právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právem České republiky. K řešení případných sporů je příslušný soud věcně a místně příslušný podle sídla prodávajícího

 

17.Forma komunikace a oznámení

Veškerá oznámení a právně závazná komunikace mezi stranami musí být činěna písemně, prostřednictvím e-mailu nebo rozhraní zákaznického účtu v e‑shopu.

Upozornění nebo sdělení učiněná prostřednictvím jiných kanálů (např. sociální sítě, online chat, telefonické hovory apod.) jsou považována pouze za informativní a nejsou právně závazná.